Test det ut selv!
14.08.2017
Stian har følgende råd til ledere og markedsansvarlig i bedriftene på Haugalandet: «Prøv ut det nye som kommer løpende. En stor del av medievanene er i endring, og det er viktig at en har et fokus på å forstå hvordan kundene responderer».
Stian Reinhartsen har et særskilt fokus på 40 + segmentet, som etter hans mening i for stor grad kommuniserer i vante spor. Selv holder han ofte kurs for næringslivet i Instagram og Snapchat, og opplever at mange får en aha-opplevelse i løpet av kursdagen.
«Vi har gått fra pressemeldinger til statusoppdateringer. Hvor kundene bruker tiden sin har endret seg stort. Det har aldri vært viktigere, eller bedre muligheter for å kunne kommunisere smart med sine kunder», avslutter Reinhartsen.
På MF-dagen 22.september, skal Reinhartsen bl.a snakke om trender innen sosiale medier og om hvordan engasjere og skape konkrete resultater gjennom ulike kanaler, samt litt om Snapchat, som han altså mener bør tas på ramme alvor.
Her kan du se øvrig program og finne påmelding.