Utsolgt! Ekstrakurs i personaloppfølging

17.01.2012
Næringsforeningens kurs i personaloppfølging 26. januar ble utsolgt på rekordtid. Men fortvil ikke: vi setter opp nytt kurs dagen etter.

.

- Interessen var så stor at vi bare måtte se oss om etter en nødløsning. Og nå kan vi glede de som ikke fikk plass på det første frokoostkurset om torsdagen en reprise dagen etter til samme tid og på samme sted, sier koordinator Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen.

Maksgrensen på Frokostkurs-konseptet er 60 personer, og allerede nå kan vi si at omlag 30 personer har meldt interesse for kurs nummer to.

Torunn Måleng fra NAV og Carina Ringen fra Manpower er foredragsholdere og setter fokus på viktige områder innen personaloppfølging. Samtidig får du nyttige og enkle lederverktøy til bruk i praktisk samarbeid og systematisk oppfølging av dine ansatte på dette kurset.

Les mer her: