Vær raus!

12.05.2017
-Du må være innstilt på å gi mer enn du får. Nettverksbygging handler i hovedsak om å være villig til å dele, sa Thorhild Widvey under premieren på 10 Minutes på Flytten.
Næringsforeningen hadde premiere på sitt nye konsept, 10 Minutes på Flytten torsdag kveld. Emnet var nettverksbygging og foredragsholdere var Asle Skjærstad, Thorhild Widvey, og Tormod Karlsen, som alle fortalte om hvordan de hadde bygget og nyttiggjort seg sitt nettverk i sine jobber gjennom yrkeslivet.

Thorhild Widvey vektla i sitt innlegg viktigheten av å by på seg selv, og være ekte i samspill med sitt nettverk.  Tormod Karlsen (bildet under), adm. dir i Haugaland Vekst, fortalte i sitt innlegg om prosessen rundt arbeidet med å få Sjøfartsdirektoratet for 16 år siden, og nytten han og daværende ordfører Petter Steen mfl.hadde av å "trekke i de rette trådene".

For uten foredrag med en maxgrense på 10 Minutter, var det en panelsamtale, der også klokkeprodusent Rune Bruvik og klesdesigner Kristine Vikse deltok, og delte sine erfaringer.

Her kan du se flere bilder fra premieren

Bildet under: Helge Toft og Jostein Marø hadde musikalske innslag med høy humor-faktor i løpet av kvelden.

10 minutes Helge Toft og Jostein Marø

10 minutes Karlsen

Tormod Karlsen, adm. dir i Haugaland Vekst.