Vil bli best på Facebook

22.02.2011
Daglig leder ved Toyota Haugesund, Leif Gunnar Rørvik, har en plan: - Vi skal bli best i Norge innen vår bransje på Facebook.

Toyota-forhandleren i Haugesund har allerede over 1400 medlemmer i sin Facebook-gruppe etter 3 måneders aktivitet. Og flere skal det bli, sier Rørvik.

Toyota Haugesund bruker ressurser tilsvarende ett årsverk på Facebook.

- Dette viser klart trenden innenfor mediebruk i Norge. Fra å være en privat ”mingleplass” er Facebook er ferd med å bli en uttalt del av våre medlemsbedrifters markedsstrategi, sier prosjektleder Bernt Jæger i HN.
Når det gjelder aksept for at de ansatte bruker tid på Facebook, ser vi også en dreining mot at bedriftene oppfatter de ansatte som en ressurs innenfor dette feltet.
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 Sør-Norge
Hydro
Eurojuris Haugesund