- Dette skal bli gøy!

21.09.2017
Klokka halv ni i dag morges trøkker Næringsforeningen til med nok en fulltegnet Markedsføringsdag
– Dette blir gøy. Stinn brakke og god stemning, sier prosjektleder Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen om MF-Dagen, som arrangeres for fjerde år på rad . Det har vært tilnærmet fullt hus på alle tidligere evenementer, og årets arrangement er intet unntak. De siste av de 193 plassene i Edda 5 ble solgt tidlig denne uka.

– Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på programmet, og tror vi har en meny som vil falle i smak hos de fleste i bransjen. Kombinasjonen mellom en praktisk innrettet kursdel og matnyttige foredrag treffer godt. Etter arrangementet samles vi hos vår samarbeidspartner Iversen & Skogen til et hyggelig nachspiel i selskapets lokaler ved Torgbakken. Vi gleder oss, og tror dette både blir lærerikt og gøy- i god HN-ånd, sier Kaldestad.

Her kan du se hva du går glipp av- om du ikke har fått plass..