HN lanserer Frokost-kurs

20.08.2010
Torsdag 2 september kl.08.00 lanserer Haugesundregionens Næringsforening sitt nye tilbud: Frokostkurs. Konseptet er et ledd i det strategiske arbeidet med å øke fordelene ved å være medlem i Næringsforeningen.

Kurs-emner vil være alt fra grunnleggende regnskapsforståelse, innføring i regler for offentlig anskaffelse til rollene i HMS-arbeidet.

- Alle har behov for faglig påfyll, men i en hektisk hverdag må dette passe inn, sier prosjektleder i HN Bernt Jæger, som tror konseptet vil bli godt mottatt av næringslivet i vår region.

Kurset har varighet fra kl.08.00 til kl.10.00, og det serveres naturlig nok frokost ved kursets oppstart. Kursholderne er representanter fra HN`s samarbeidspartnere ; Eurojuris, Deloitte og Haugaland HMS.