Hvorfor måler dere ikke tiltakene?
20.05.2016
Nina Furu er en veteran innen norsk webkommunikasjon, og har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner. Hun rådgir flere av landets største nettsteder, sitter i forskjellige nasjonale fagfora, og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler.
-Når man begynner å måle effekten av markedsføringstiltakene sine, ser man fort at det som fungerer er Google, Facebook og epost. Det meste annet er penger ut av vinduet. Nettmarkedsføring er ikke rakettforskning. Det er lett å regne ut hva som virker og hva som ikke gjør det. Trikset er å gjøre mer av det som virker og mindre av det som ikke virker, avslutter Nina Furu
Her kan du finne programmet og påmelding til MF-dagen
Les også:
Prisvinner til MF-Dagen
Konferanse og kurs i en pakke
Se bilder fra konferansen i 2015