Prisvinner til MF Dagen

29.04.2016
Hans-Petter Nygård Hansen er en av flere ledende markedsførere som står på programmet under årets Markedsføringsdag.
MF Dagen arrangeres i år for tredje gang den 23.september i Edda 5. En av innlederne denne dagen er den meritterte bloggeren og foredragsholderen Hans-Petter Nygård Hansen, som har gjort seg godt bemerket de siste årene.

I 2012 ble han kåret til «Årets personlighet i sosiale medier» av Kampanje og iQualify. I 2013 ble hansPetter.info kåret til «Årets mest innflytelsesrike PR-, kommunikasjon- og markedsføringsblogg» av CisionWire. I 2015 ble Hans-Petter kåret til en av «Norges beste på Twitter» av Hammer & Hanborg, og bloggen HansPetter.info ble nominert til «Norges beste inspirasjonsblogg» for arbeidslivet av Ekspertvalg.no. Under INMA sin konferanse «8 Minutes» i desember 2015, ble Hans-Petter kåret til den nest beste foredragsholderen i konkurranse med 34 andre.

Allsidig bakgrunn

Etter 16 år i IT-bransjen, hvorav de fleste i Cisco, flyttet Hans-Petter seg over til PR- og kommunikasjonsbransjen hvor han jobbet mellom 2011 og 2014 hos Gambit Hill + Knowlton Strategies og Geelmuyden Kiese. Juni 2014 ble Hans-Petter gründer av kommunikasjonsbyrået KommFrem. Hansen har også etablert podkasten MediaPuls sammen med Marius Karlsen fra iNord. MediaPuls tar pulsen på den norske og internasjonale mediabransjen.

Fornøyd arrangør

Konferanseansvarlig Bernt Jæger fra Næringsforeningen er svært fornøyd med å ha fått Hans-Petter Nygård Hansen med i årets program.

– Vi ønsker å tilby publikum det beste innenfor markedsføringsfaget i Norge denne dagen, og Hansen er tråd med dette sier Jæger i en kommentar.

MF dagen har plass til 193 deltakere og har vært fulltegnet begge årene konferansen har vært arrangert.

Nytt av året er også at konferansen får en egen kurs-del, og en av kursholderne er Nina Furu, som er en veteran innen norsk webkommunikasjon, Hun har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner og portaler, og startet Nettredaktørskolen i 2003. Hun rådgir flere av landets største nettsteder og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler.

Her kan du se øvrig program og påmelding

Bildet under: Nina Furu

nina-highres