Møt BIs "YouTube-konge"

16.05.2018
Med bøttevis av kunnskap, energi og formidlingsglede i sekken, kommer Tor Haugnes til oss for å snakke om innovasjon og sånn.
Entusiasmen stammer nok fra en genuin interesse for det han driver med. – Ok, jeg er over middels interessert i faget mitt. Eller fagene, sier Tor Haugnes. Han er historiker i bunn, men også veldig opptatt av formidling, aktualitet, engasjement, humor og provokasjon. – Dette er viktige ingredienser for å skape motivasjon for læring! Jeg underviser også i entreprenørskap og er opptatt av hva som GJØRES, ikke alt som sies og menes.

På NæringsVett fredag 8. juni får du et skråblikk på samfunnsendringer og teknologiens rolle i overgangen fra det «gamle» til det «nye». Innovasjon og utvikling, likheter og forskjeller mellom entreprenørskap og business, samt hva som skal til for å drive frem nye idéer. Alt i en energisk foredragspakke som er vel verdt å få med seg!

Hvis du vil ha en smakebit av hvilket fyrverkeri du har i vente kan du ta en kikk på dette YouTube-klippet: https://www.youtube.com/watch?v=zdW0McCt3_Y

Her kan du lese mer og melde deg på: https://nforeningen.no/events/event/naeringsvett-8-juni-hva-skal-til-for-a-drive-frem-nye-ideer/