Ny identitet på vei…

09.11.2017
Garp Design vant konkurransen om å forme næringsforeningens fremtidige visuelle uttrykk.
Næringsforeningen inviterte i september samtlige reklame-/designbyrå til å delta i en konkurranse om å levere foreningens fremtidige visuelle profil, inkludert ny logo.  I alt syv bedrifter leverte forslag, og etter en «semifinale» ble Garp Design enstemmig kåret til vinner av en jury bestående av styrerepresentanter og de ansatte i foreningen. Bakgrunnen for ønsket om et visuelt uttrykk kom fra en strategisamling med ansatte og styret tidlig i høst. Her var det et klart ønske om en visuell profil som i større grad er i takt med foreningens nåværende identitet.

«Vi er imponert over det høye nivået samtlige byrå leverte, men Garp Design skilte seg ut, med best forståelse av vår identitet og tilhørende skisser, sier ass.leder og markedssjef Bernt Jæger, som ser frem til å implementere den nye profilen til foreningen.

«Det er stor stas at det var Garp sitt profilforslag som ble valgt; Alltid bra å få bekreftet at vi «ser» kunden og deres behov, sier ansvarlig designer Nina Maria Nordskog.

Les også:

Klar for fornyelse!