-Jeg gleder meg i hjel

11.02.2022
Slik så det ut sist næringsforeningen samarbeidet med Gründerloftet for å arrangere "Foredrag på loftet".
Gründerloftet, Næringsforeningen og Berg Eiendom inviterer til foredrag om effektivitet med Fredag Please “på kjøpet”
Etter et opphold som følge av restriksjoner er Fredag Please! tilbake i kjent stil siste fredagen i februar (25. februar). I forkant inviterer Gründerloftet, sammen med Berg Eiendom og Næringsforeningen til faglig påfyll.

Danske Louise Opprud Jakobsen snakke om hvordan det er mulig å jobbe 4 dager i uken -  og samtidig oppnå høyere effektivitet, produktivitet og kreativitet. Med et arbeidsliv i rivende utvikling som følge av digitalisering generelt, og pandemien spesielt, er temaet høyaktuelt.

-Nå er vi alle midt i en prosess der vi redesigner måten vi jobber på. Da er det spennende å høre mer fra de selskapene som har eksperimentert mest rundt dette. I dette foredraget får vi høre erfaringer fra disse selskapene og vi ser i tillegg nærmere på hjerneforskningen bak produktivitet, fokus, innovasjon og kreativitet - så vi får både en forståelse og verktøy en kan bruke i egen arbeidshverdag, sier daglig leder i Gründerloftet, Marius Selsø Håkonsen.

Håkonsen er åpenbart klar for å bygge nettverk.

-Jeg gleder meg i hjel til vi igjen kan samles og for vår del spleise gründermiljøet med det etablerte næringslivet i regionen over både faglig innhold med Foredrag på Loftet og sosialt med Fredag Please! i etterkant, sier han.

-I tillegg kan de som ønsker avslutte kvelden med et av Norges beste liveband på Høvleriet. Ganske unikt i lille Haugesund spør du meg, avslutter han.