Haugesund Sparebank setter navnet på nok en arena!

30.09.2021
Tysværs storstue blir omdøpt til Tysvær Arena Haugesund Sparebank.
Haugesund Sparebank utvider avtalen med Tysvær Arena Drift, noe som innebærer at Tysværs storstue blir omdøpt til Tysvær Arena Haugesund Sparebank i følge en pressemelding.

Med egen filial i Aksdal gjennom 15 år, er Tysvær et lokalmiljø som vi kjenner godt. Her har vi mange gode og trofaste kunder og vi synes dette er en fin anledning til å gi noe tilbake til lokalbefolkningen. Vi vet at arenaen er og vil være et viktig sted for barn og unge, der det skapes samhold og idrettsglede. Vi er derfor ydmyk og veldig stolte over at vårt navn nå vil knyttes til noe som gleder folk, til et fellesskap og til noe som er positivt for lokalmiljøet, sier banksjef banksjef Bente Haraldsson Syre.

Det nye navnet blir avduket 5. oktober kl. 19 av ordfører i Tysvær kommune, Sigmund Lier sammen med adm. banksjef Bente Haraldson Syre, banksjef avd Tysvær Margareth Alfsvaag og markedssjef Kathrine Kittang fra Haugesund Sparebank, samt styreleder Marius Alsaker i Tysvær Arena Drift AS.

Dette er også dagen der mange håpefulle håndballjenter på tvers av klubber i hele NordRogaland
samles i arenaen for å være med på spillerutviklingsprosjektet HTU. Et prosjekt som har fokus på rekruttering, utvikling og samarbeid i idretten på tvers av lag og klubber.