Inviterer til Foredrag på Loftet - før Fredag Please!

21.10.2021
Slik kan det se ut når Fredags Please arrangeres for første gang etter gjenåpningen.
-Vi ønsker å koble etablert næringsliv sammen med gründemiljøet, sier prosjektleder i Næringsforeningen, Lars Lindtner.
 Det var god stemning sist Gründerloftet og Garasjebryggeriet inviterte til Fredag Please! Erna og co. hadde nemlig akkurat annonsert gjenåpningen av samfunnet. Fredag neste uke arrangeres den første «Fredagspleasen» etter gjenåpningen – Denne gang med faglig påfyll i forkant.

- Jeg gleder meg til å endelig være tilbake til normalen og håper mange legger avslutningen av uken og starten av helgen til Garasjebryggeriet, sier Marius Selsø Håkonsen.

Arrangementet er et samarbeid mellom Atea, Gründerloftet og Næringsforeningen. Temaet er teknologi.

- Det blir faglig, men lettbent og sosialt. Eirik Norman Hansen er en dyktig foredragsholder som er genuint opptatt av teknologi, sier han og viser til at han ble kåret til årets beste taler på Talerlisten, en database med rundt 600 foredragsholdere.

Lindtner oppfordrer bedrifter til å delta.

- Mye skjer når folk møtes – spesielt i dette miljøet. Vi håper dette kan være en attraktiv arena som kan koble etablerte bedrifter med gründermiljøet, sier han.
Gründer