Lokal filmdistributør med ny satsing

04.11.2021
Slår seg sammen med «Youtuber» og «Tik-Toker» for å treffe yngre målgrupper

ManyMore films står bak filmen Snødronningen som snart vises på kinolerreter i hele landet. Dette er den første av hele 4 filmer med samme navn. Daglig leder i selskapet, Georg Østevik, har store forventninger til satsingen:

-Filmen er så lang booket på over 160 kinoer og er i tillegg planlagt lansert på samtlige bygdekinoer, sier Østevik om filmen som er basert på H.C. Andersens eventyr med samme tittel.

For å treffe yngre målgrupper har Østevik valgt en helt ny tilnærming til markedsføringen av filmen.

-Vi har slått oss sammen med en Youtuber og en Tik-Toker, henholdsvis @kattekryp og @idacmusic. Dette har vi gjort for å treffe målgruppen ekstra. De kommer på turne besøker til Haugesund, Tysvær, og Karmøy den 26. november. Da blir det fremføring av musikken de har laget for filmen, og barna får ta seg en «selfie» sammen med dem i forbindelse med visning av filmen, sier han.

- I tillegg er det også laget en ny bok som i disse dager lanseres i alle bokforhandlerne i Norge, utgiver av denne er Vigmostad & Bjørke. På de Nasjonale kampanjene har vi også benyttet oss av lokale samarbeidspartnere som Tada, HBO Nova Print, Tonjer Skilt & Dekor, samt Promo 1 for «giveaways» for kinoene, legger han til.

Østebøvik oppfordrer bedrifter til å benytte seg av muligheten til å skape julestemning blant ansatte.

Nå er det åpent for firmavisninger for de som ønsker å gi en fin gave til de ansatte med familien for å komme i god julestemning.  Det er i tillegg også gode muligheter for å profilere selskapet sitt med produktet slik at det blir en eksklusiv innpakning enten du hører til kinoen i Haugesund, Tysvær, Karmøy, Etne, Bømlo eller på Stord, sier han.