MF-dagen 5. juni: Med skreddersydd Masterclass!

27.02.2025
Teknologientusiasten og markedsmannen Eirik Norman Hansen deler kunnskapen du må ha om ulike AI-verktøy i sin skreddersydde Masterclass på MF-dagen 5. juni! (Foto: Karina Lange) 
Dagen blir en treffende miks av kreativitet, AI, historiefortelling, konkrete verktøy og nyttig innsikt…
 
Den digitale utviklingen skjer i et lynraskt tempo – og påvirker oss alle. Spilleregler og måten vi jobber på endres i rekordfart, ikke minst i markedsførings- og kommunikasjonsbransjen.  

-Markedsførere og kommunikatører står overfor en virkelighet der utviklingen skjer i rekordfart. Hvordan navigere i en verden der AI, historiefortelling,  og digital synlighet  avgjør hvem som lykkes? Mye av svaret ligger i kombinasjonen av innsikt, inspirasjon og de rette verktøyene – og nettopp dette er det årets MF-dag skal handle om. Vi har formet programmet slik at både profesjonelle byråer, markedsavdelinger og de som jobber med markedsføringen litt «på si» skal ha maks utbytte av dagen, fastslår prosjektleder Ingeline Kaldestad og fortsetter:    

-5. juni samles noen av bransjens skarpeste hoder for å dele kunnskap og erfaringer om alt fra AI og kreativitet til strategisk bruk av sosiale medier. På scenen står både nasjonale eksperter og lokale stemmer, for de beste løsningene finnes ofte nærmere enn vi tror, påpeker Kaldestad, og nevner bl.a. teknologientusiasten og markedsmannen Eirik Normann Hansen:   

-Eirik Norman Hansen, en av Norges desidert beste innen teknologi, kunstig intelligens og markedsføring, rigger seg til for en konkret og skreddersydd Masterclass, som helt sikkert gir innsikt og verktøy for å lykkes; Hvordan kan de nyeste AI-verktøyene løfte arbeidshverdagen din? Hvordan kan rette AI-verktøy kombineres med menneskelig problemløsning og kreativitet for å skape fantastiske resultater.  

-Videre vil vi dykke ned i hva som skal til for å skape engasjement og resultater i sosiale medier. Hvordan bruker vi historiefortelling for å bygge sterke merkevarer, og hvordan utvikler vi ideer som virkelig treffer? Gjennom inspirerende foredrag og praktiske sesjoner får deltakerne innsikt som kan omsettes til umiddelbar handling. Det deles også gode og konkrete verktøy for å øke synlighet og effekt i sosiale medier, slik at budskap når frem til riktig målgruppe

Men MF-dagen er mer enn faglig påfyll. Det er en unik møteplass for alle som jobber med kommunikasjon og markedsføring. Her knyttes verdifulle kontakter, og nye samarbeid og ideer oppstår, sier Kaldestad og avslutter med en relativt klar oppfordring: .

-Er du klar for en dag med inspirasjon, innsikt og nettverksbygging? MF-dagen gir deg verktøyene du trenger for å lykkes i en stadig mer kompleks bransje.

Her kan du se programmet så langt og melde deg på: https://nforeningen.no/markedsforingsdagen-2025

  

 
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 Sør-Norge
Hydro
Eurojuris Haugesund
SVS Sandvold Velde Supply