Skreddersydd, konkret og aktuelt!

08.04.2025
Eirik Norman Hansen er en av dagens foredragsholdere på årets MF-dag. Han tar med seg en skreddersydd MasterClass til arrangementet  
Nye verktøy, teknologier og metoder endrer måten vi jobber på – og det er viktig å få gode innspill på hvordan man kan navigere i dette landskapet.
 
Den digitale utviklingen går raskt, og markedsførings- og kommunikasjonsbransjen er definitivt blant de som merker endringene godt. Nye verktøy, teknologier og metoder endrer måten vi jobber på – og det er viktig å få gode innspill på hvordan man kan navigere i dette landskapet.

MF-dagen 5. juni, samler noen av de beste hodene fra bransjen for en dag med faglig påfyll, praktiske verktøy og inspirerende foredrag. Målet er å gi deltakerne innsikt i hvordan man kan bruke bl.a teknologi, kreativitet og historiefortelling for å lykkes i markedsførings- og kommunikasjonsverdenen.

Prosjektleder Ingeline Kaldestad forteller at årets MF-dag er satt sammen med tanke på å gi maksimal verdi til alle som jobber med markedsføring og kommunikasjon – enten man er en del av et profesjonelt byrå, en markedsavdeling eller jobber mer på egen hånd. Hun understreker at suksess i dagens markedsføringsklima ligger i en kombinasjon av innsikt, inspirasjon og verktøyene som faktisk fungerer i praksis.

En viktig del av programmet er hvordan kunstig intelligens (AI) kan brukes til å løfte arbeidsprosesser. Eirik Normann Hansen, en av Norges ledende eksperter på teknologi, AI og markedsføring, vil holde spesiallaget Masterclass som går i dybden på hvordan AI-verktøy kan brukes. Denne delen av programmet er skreddersydd for å gi deltakerne konkrete verktøy som kan tas i bruk med en gang, og som kan forbedre både effektiviteten og kvaliteten i markedsføringen.

Men det handler ikke bare om teknologi. En annen viktig komponent på MF-dagen er hvordan man bruker historiefortelling for å bygge sterke merkevarer og skape engasjement på sosiale medier. Hvordan utvikler man ideer som virkelig treffer, og hvordan får man innholdet til å nå frem til riktig målgruppe? Dette er spørsmål som vil bli utforsket gjennom inspirerende foredrag og praktiske sesjoner.

Lokal innsikt og erfaring og en tydelig oppskrift på hvordan lykkes med digital kommunikasjon og sosiale medier er også en viktig del av dagen.     
Kaldestad påpeker også at MF-dagen er en fantastisk mulighet for nettverksbygging. Her kan deltakerne møte andre fagfolk, knytte verdifulle kontakter og diskutere muligheter for samarbeid. MF-dagen er en møteplass der både erfarne markedsførere og de som jobber mer på egenhånd kan finne inspirasjon og utvikle nye ideer.

–Er du klar for en dag med inspirasjon, innsikt og nettverksbygging? Denne dagen er en mulighet til å få den nødvendige innsikten og de riktige verktøyene for å lykkes i en stadig mer kompleks og digital markedsføringsverden. Påmelding er åpen. Dette er en mulighet til å få innsikt i hvordan man kan bruke de nyeste verktøyene og teknologiene i kombinasjon med mer tradisjonell kunnskap som historiefortelling og kreativitet for å bygge engasjement og oppnå resultater i en digital verden. Ikke gå glipp av det, avslutter Kaldestad.

Her kan du lese mer og melde deg på

 
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 Sør-Norge
Hydro
Eurojuris Haugesund
SVS Sandvold Velde Supply