Teknologi som styrker konkurransekraften

03.03.2022
21. april skal Silvija Seres inspirere bedrifter til å ta i bruk ny teknologi
Med tilbakemeldingene tech-profilen og matematikeren Silvija Seres har fått fra foredragene sine er det god grunn å glede seg til 21. april.

-Vår beste tilbakemelding noen gang, skriver Fagpressen om tilbakemeldingene de fikk etter foredrag av Seres.

På Tech-dagen snakker hun om hvordan bedrifter kan utnytte mulighetene digitalisering tilbyr innen effektivisering, nye forretningsmodeller og bærekraft.

Silvija Seres er matematiker og teknologiinvestor. Hun har bakgrunn fra algoritmeforskning i Oxford, utvikling av søkemotoren Alta Vista i Silicon Valley, strategisk ledelse i Fast Search and Transfer, og tjenesteutvikling i Microsoft. Hun jobber nå som styremedlem i flere store selskaper, inkludert DNV GL og Ruter og som aktiv investor i flere teknologibedrifter.

-Vi gleder oss til å høre mer fra Silvija Seres. Hun kommer til å snakke om teknologi på et jordnært og praktisk nivå. Vi ønsker nemlig at deltakerne blir inspirert til å ta i bruk ny teknologi som kan være med på å styrke konkurransekraften, sier prosjektleder i Næringsforeningen, Lars Lindtner.

Les: Sett av 21. april

Foruten inspirerende foredrag av Silvija Seres blir det nyttige innlegg om praktisk teknologi som kan tas i bruk i dag. Etter konferansen blir det etterlengtet nettverksbygging på To Glass Bar.

-Sammen med ressursgruppen Teknologi i praksis prøver vi å dra teknologi ned på et konkret og håndterbart nivå. Vi ønsker rett å slett å vise hvilke lavthengende frukter bedrifter kan ta i bruk i dag, sier han.

Du finner mer informasjon og påmelding til Tech-dagen her.
Teknologi