Reach følger planen

11.11.2013
– Vi laget en femårsplan: Fem år, fem båter. Da har du et skikkelig selskap, sier Lie.
Storsatsingen i Reach Subsea startet for alvor i fjor sommer. Da kom Kåre Johannes Lie inn som deleier og daglig leder.

Kapital måtte til. Reach overtok børsselskapet etter Green Reefers og brukte dette til å få inn 42 millioner kroner. Accello Partners i Oslo ble største eier.
I februar i år offentliggjorde Reach at de skal leie et Solstad Offshore-eid konstruksjonsserviceskip («Normand Reach) i fem år fra levering i første halvår 2014.

I mai startet de en ny aksjeutvidelse og fikk inn drøyt 100 millioner i ny kapital.
Samtidig inngikk de en avtale med Marin Mätteknik (MMT) fra Sverige om å samarbeide om undervannsoperasjoner

Les mer i Haugesunds Avis: