Satser friskt på digitale partnerskap

15.06.2017
Iversen Skogen reklamebyrå er HNs nye hovedsamarbeidspartner for Mf-Dagen.Med seg på laget har de digitalspesialisten Synlighet.
Fredag 22. september arrangeres Markedsføringsdagen for fjerde gang i Edda 5. Iversen Skogen Reklamebyrå har vært med som deltaker og utstiller siden starten, men utvider nå rollen til å bli Næringsforeningens hovedsamarbeidspartner til konferansen.

– Vi er svært opptatt av å være langt framme i den digitale utviklingen, og ser på Markedsføringsdagen som en utmerket mulighet til å posisjonere oss ytterligere og vise publikum litt av det vi kan, sier kreativ leder i Iversen Skogen, Stian Iversen.

Byrået har nylig innledet et tett samarbeid med Synlighet – et av Norges ledende byråer på digital markedsføring. Synlighet blir også med som partner under Mf-dagen, og etter konferansen inviterer Iversen Skogen og Synlighet til fredagspils i Haraldsgata 159.

– Vi røper ikke for mye om programmet nå, men her skal det bli rimelig «livat», sier Iversen.

– Målgruppen for konferansen er alle som jobber med og interesserer seg for markedsføring, sier prosjektleder i HN, Ingeline Kaldestad.

Hun ser frem til å samarbeide med Iversen Skogen og Synlighet.

– Fokus i årets program vil ligge på de nye kommunikative trendene, og veivalg bedrifter bør gjøre i forbindelse med utarbeidelsen av markedsplanene som i de fleste tilfeller legges i løpet av høsten. Her handler det naturligvis mye om digitale løsninger, og koalisjonen Iversen Skogen/Synlighet er i så måte den perfekte partneren, fortsetter hun.

Tilbakemeldingene fra publikum i 2016 viste at de satte stor pris på den innledende kurs-delen av konferansen, så det gjentas i år med «publikumsyndlingen» fra samme år, Nina Furu. I tillegg vil publikum få høre innlegg fra Øyvind Fjeldheim som har hatt suksess med sitt byrå West Avenue Creative gjennom å blant annet lage kommunikasjon for Vipps, Anja Regine Schønhaug som snakker om at du må «Rydde i ditt digitale kjøkken», Stian Reinhartsen fra Reinhartsen Consulting, og Haakon Laastad som skal fortelle publikum om merkevarebyggingen til familiebedriften .

Se program og påmelding her

Dette er Synlighet