Satser friskt på digitale partnerskap
15.06.2017
– Vi er svært opptatt av å være langt framme i den digitale utviklingen, og ser på Markedsføringsdagen som en utmerket mulighet til å posisjonere oss ytterligere og vise publikum litt av det vi kan, sier kreativ leder i Iversen Skogen, Stian Iversen.
Byrået har nylig innledet et tett samarbeid med Synlighet – et av Norges ledende byråer på digital markedsføring. Synlighet blir også med som partner under Mf-dagen, og etter konferansen inviterer Iversen Skogen og Synlighet til fredagspils i Haraldsgata 159.
– Vi røper ikke for mye om programmet nå, men her skal det bli rimelig «livat», sier Iversen.
– Målgruppen for konferansen er alle som jobber med og interesserer seg for markedsføring, sier prosjektleder i HN, Ingeline Kaldestad.
Hun ser frem til å samarbeide med Iversen Skogen og Synlighet.
– Fokus i årets program vil ligge på de nye kommunikative trendene, og veivalg bedrifter bør gjøre i forbindelse med utarbeidelsen av markedsplanene som i de fleste tilfeller legges i løpet av høsten. Her handler det naturligvis mye om digitale løsninger, og koalisjonen Iversen Skogen/Synlighet er i så måte den perfekte partneren, fortsetter hun.
Tilbakemeldingene fra publikum i 2016 viste at de satte stor pris på den innledende kurs-delen av konferansen, så det gjentas i år med «publikumsyndlingen» fra samme år, Nina Furu. I tillegg vil publikum få høre innlegg fra Øyvind Fjeldheim som har hatt suksess med sitt byrå West Avenue Creative gjennom å blant annet lage kommunikasjon for Vipps, Anja Regine Schønhaug som snakker om at du må «Rydde i ditt digitale kjøkken», Stian Reinhartsen fra Reinhartsen Consulting, og Haakon Laastad som skal fortelle publikum om merkevarebyggingen til familiebedriften .
Se program og påmelding her
Dette er Synlighet