Nina Furu toppet MF-Dagen

29.09.2016
Deltakerne under MF-Dagen på Edda satte stor pris på egen kurs-del i konferansen. Se bilder fra dagen her
I etterkant av Markedsføringsdagen har næringsforeningen fått mange hyggelige tilbakemeldinger fra deltakerne; De satte stor pris på at konseptet hadde fått en ny form med egen kurs-del, og de gav forfatteren og kursholderen Nina Furu fra Webgruppen et snitt på hele 5,3 på en skala fra 1 til 6. I alt var det 8 foredragsholdere denne dagen, og de neste på «pallen» var henholdsvis Eirik Norman Hansen (4,9)  fra Creuna, og Hans-Petter Nygård-Hansen (4,7) fra KommFrem.

Nina Furu snakket under sin kurs-del om hvordan du kan løfte din plassering i søkemotoren Google, og hvordan du kan måle at du treffer med dine markedsføringstiltak.  Å ta gode bilder er et viktig grep i sosiale medier, og her gav den lokale fotografen Tore V. Bråthen deltakerne gode tips om hvordan en enkelt kan løfte kvaliteten på et bilde med enkle grep.

Konferanseansvarlig Bernt Jæger er svært tilfreds med årets konferanse, og er spesielt godt fornøyd med at publikum omfavnet kurs-delen av konferansen. -Publikum ønsket seg enda flere konkreter etter fjorårets konferanse; Tilbakemeldingene tyder på at vi har lykkes med dette, og vi skal gjøre vårt for at også neste års konferanse gir like stor nytteeffekt for deltakerne, lover Jæger. Han gleder seg stort over at 97 % av deltakerne svarte at de ønsker å delta på samme konferanse i 2017.

Under kan du se bilder fra årets konferanse. Foto: Eva Birkeland

[widgetkit id=170925]