Storstilt åpningsfest i nye lokaler

07.06.2018
Etter en hektisk byggeperiode kunne endelig Sandvold og Velde Supply vise frem de nye lokalene
Det har vært hektiske byggearbeider i lokalene til Sandvold og Velde Supply i Eivindsvegen på Solvang de siste månedene. Forrige fredag ble lokalene åpnet med storstilt åpningsfest. Vi tok en prat med daglig leder i SVS, Håkon Sandvold og Per Sigurd Velde for å høre hvilke tanker de gjør seg om nye lokaler, fest, fusjon og veien videre:

-Det er blitt utrolig fint her eller hva, uttaler en entusiastisk Håkon Sandvold der han viser rundt i de nyoppussede lokalene. For de som var på besøk her for et halvt år siden så er de, bokstavelig talt, ikke til å kjenne igjen. Det har vært en god dialog med huseier og entreprenører underveis som gjør at vi har kommet frem til gode, funksjonelle og tidsriktige løsninger, sier Håkon Sandvold. Over alt er det moderne glassflater fra gulv til tak, stilren dekor, og  hvor enn man ser så tyder alt på en ny og fremover lent holdning for det nyfusjonerte selskapet Sandvold og Velde Supply AS.  -Begge selskapene har en lang historie som strekker seg tilbake til våre besteforeldre som startet opp i 1946, derfor føler vi at lokalene våre, slik de fremstår i dag, tegner et bilde av en satsing også for lang tid fremover, sier arbeidende styreleder Per Sigurd Velde.

Mer enn 100 personer møtte forrige fredag opp i de nye lokalene. Det ble servert fingermat og bobler i glasset, og gjestene smilte om kapp med solen. I invitasjonen så hadde Sandvold og Velde lovet en overraskelse;  -Det var veldig stor stas å kunne introdusere Bjørn Berge Electric Band fra scenen i lagerhallen, sier Håkon Sandvold. Noe slikt har vi aldri gjort her oppe før, og du kan trygt si at det ble en morsom opplevelse både for oss i publikum og for bandet.

-Nå når støvet etter festen har lagt seg, hva tenker dere om veien videre? -Vi opplever veldig gode tilbakemeldinger fra markedet på det å utvide vårt produktsortiment og kunne levere et enda bredere utvalg enn det vi hver for oss har kunnet gjort hittil, sier Håkon Sandvold.  Vi vet også at mange ønsker færre men mer sentrale og erfarne leverandører, SVS, kan med et produktutvalg på opp mot en million varer være en slik, avslutter Per Sigurd Velde.