Utsolgt premiere

19.09.2014
Næringsforeningens nysatsning Markedsføringsdagen er fulltegnet en uke før premieren. Prosjektleder Bernt Jæger sier publikum kan glede seg til inspirerende og lærerike foredrag
Christian Rangen fra Engage// Innovate bidrar som både foredragsholder og ordstyrer denne dagen, og har med seg sin kollega Inger Hanne Vikshåland (opprinnelig fra Karmøy) som egen gjesteforeleser. Rangens foredrag heter « Den gode markedsplan», og vil sette fokus på nytenkning innenfor arbeidet med strategi og markedsplaner.

Målgruppen til Markedsføringsdagen er i følge prosjektleder Bernt Jæger alle som jobber med markedsføring i vår region. Årets konferanse har et hovedfokus på det digitale taktskiftet vi opplever med tanke på våre medievaner. «Vi tenker på konferansen som en verktøykasse til det kommende arbeidet med strategi og markedsplaner»  sier Jæger.

Responsen på denne konferansen tilsier at dette blir nok et konsept som vil bli arrangert hvert år, sier prosjektlederen. Edda 5 har 193 plasser og det er nå opprettet venteliste.

I tillegg til MF-Dagen arrangerer Næringsforeningen også ByggArena, HR Dagen og Haugalandskonferansen.  De faste konseptene Frokostkurs og Næringscafe med ulike tema ruller og går gjennom året. Dagens Næringscafe på Høvleriet er for lengst fulltegnet.

Les også:

Kast gamle planer!