Appex fornyer seg

20.12.2021
Både det digitale og det fysiske får en fornying når Appex lanserer ny logo.
Skal vokse videre innen tre satsingsområder
10 år etter oppstarten valgte Appex å fornye logo og utseende. Bak det nye designet ligger det en bevisst satsing:

-Vi gleder oss til å hjelpe enda flere bedrifter med konsept, design og teknologi, sier daglig leder Tore Fremmersvik.

Appex er i dag 40 ansatte. Bare i år har bedriften ansatt 9 personer. For å vokse videre, både i det lokale markedet og nasjonalt, trenger de nye tilskudd til selskapet innenfor de ulike satsingsområdene.

-Vi er alltid på jakt etter flinke folk. Det er et stor press på utviklere nå. Det har det vært en god stund. Vi søker også markedsførere og designere, sier Fremmersvik.

Selv om selskapet søker enda flere nasjonale kunder er Fremmersvik tydelig på viktigheten av lokal forankring.

-Vi skal vokse videre på Haugalandet, konstaterer han.

-Gjennom konsept, design og teknologi utvikler vi effektive og helhetlige løsninger som gir verdi for kundene våre. I Appex jobber prosjektledere, designere, kreatører, markedsførere og programmerere side om side i tverrfaglige prosjekter – det er vår styrke, heter det på de nye nettsidene til Appex.

I videoen under presenteres den nye profilen.

Teknologi