Sissel Jacobsen klar for Tech-dagen 21. april
01.04.2022
På Tech-dagen 21. april deler Jacobsen tre verktøy som har hjulpet henne å bygge tillitsbaserte og sterke kunderelasjoner. Ifølge Jacobsen handler det om de små tingene.
-Det handler om å ha kontroll på de små tingene over tid. I tillegg må du være genuint interessert i at kundene skal lykkes, sier hun.
Ifølge Jacobsen er dette verktøy alle organisasjoner kan få på plass for å effektivisere og strømlinjeforme salgsarbeidet. Hun bruker seg selv som eksempel:
-Selv om jeg jobber i et teknologiselskap har jeg ingen bakgrunn som teknolog, sier hun og trekker frem det hun mener har vært nøkkelentil suksess i hennes arbeid i Appex.
-I en travel hverdag med kundehåndtering, prosjektledelse og salg er det viktig å omgi seg med gode folk og nyttige verktøy, avslutter hun.
Sissel Jacobsen er siviløkonom og har siden 2018 jobbet for design- og teknologibyrået Appex. Hun er i dag COO i selskapet og brenner for å effektivisere prosesser som stadig påvirkes av et raskt teknologiskifte drevet frem av nye digitale og sosiale trender.
Program og påmelding til Tech-dagen 21. april finner du her.
Teknologi