Bruk kundereisen til å treffe bedre

31.08.2022
På Markedsføringsdagen 15. september får du et lynkurs i kundereiser
 
-Hvem er det egentlig du snakker til? Er de langt unna kjøpsøyeblikket? Når lurer de på hva? Og hvordan kan du være sikker på at det du sier treffer riktig? Å kjenne til kundereisen gir deg innsikten du trenger for å levere mer treffsikker markedsføring.
 
Nadine Ramsberg mener markedsførere bør ha et bevisst forhold til kundereisen som verktøy. Innsikten du får i en kartlegging av kundereisen kan nemlig brukes for å bli en enda bedre markedsfører.
 
- Kundereisen er hver interaksjon mellom en kunde og din merkevare – på nett, i sosiale medier eller i person. Det er alle disse opplevelsene som til sammen danner kundereisen: fra første møte med merkevaren din, til kjøpsøyeblikket og etterpå, sier hun. 
 
-Alt dette er med på å påvirke hvordan kunden opplever «deg», fortsetter hun.
 
På Markedsføringsdagen 15. september holder hun et lynkurs i kundereiser. Ramsberg ble i 2021 kåret til en av Norges topp 50 kvinner i teknologi. For øyeblikket er hun innleid product manager hos Easee.
 
Mer info og påmelding
Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?
Arrow

Hovedsamarbeidspartnere

SPV
Karmsund havn
Vassbakk & stol
Haugesund sparebank
Haugaland Kraft
Gassco
Dnb
Hatteland
A. Utvik
Sparebank 1 Sør-Norge
Hydro
Eurojuris Haugesund