Parkettgruppen vant- igjen!

27.09.2013
For andre året på rad viste Parkettgruppen seg som det beste laget i  i Næringsforeningens Golfcup, som ble spilt for 13.de gang.

Deltakelsen var som i fjor på 80 personer. A finalen sto mellom Avinor og Parkettgruppen, mens B-finalen sto mellom Bauer Hydraulics og Haugaland Kraft.

Utgangspunktet var spennende: Avinor har tidligere to napp i vandrepokalen og ville med seier ta pokalen til odel og eie.

Parkettgruppen hadde en fra tidligere og ville med seier stå likt med Avinor. A finalen ble i år neste like spennende som i fjor der, avgjørelsen falt på siste hull og siste putt.

I år var Parkettgruppen under med 3 slag ved halvspilt match. Etter to birdies etter hverandre tok de inn 2 slag.

Først ved 16 hull kom Parkettgruppen a poeng. Ved siste hull ledet Parkettgruppen med 1 slag, og tok seieren hjem med par mot Avinors bogey.

Parkettgruppen har dermed vunnet to år på rad. Klarer de en tredje seier neste år eller kommer nye utfordrere til?

I B- finalen vant Bauer Hydraulics med to slag over Haugaland Kraft. Som vanlig var det premie til alle fire finalelagene.

Stein Alendal har ledet Næringsforeningens populære bedriftscup sikkert i mål i år som så mange år før…