Foreningen skifter navn og grafisk identitet

01.03.2007
Fra og med 2. mars, har Haugaland Industri- og Næringsforening endret navn til Haugesundregionens Næringsforening. Foreningen har i den forbindelse fått ny grafisk identitet med ny logo, nytt nettsted, osv.

- Vi tror det er viktig at både foreningens navn og identitet speiler den tiden vi er i, og vi følte vel at tiden var inne til å gjøre endringene nå. Vi vil fremover også vektlegge bruken av vårt eget nettsted som kommunikasjonskanal til både medlemmer og andre. Du finner oss her: www.hninfo.no, sier daglig leder Stein Alendal.

Videre kan Alendal opplyse om at foreningens nye og flotte næringslivsmagasin HN Info kommer allerede i mars måned. Det er forøvrig ABACUS Kommunikasjon i Haugesund som har utarbeidet foreningens nye grafisk profil som logo, magasinet HN Info, nettsted osv.