Slutter etter 51 år

31.08.2015
Mandag hadde Torstein Larsen sin siste arbeidsdag etter 51 år i regnskapsbransjen
Hos Tveit Regnskap i Deco-bygget på Raglamyr ble 70-åringen behørig feiret. Larsen, som ble allment  kjent gjennom en reportasje i Haugesunds Avis forleden,

har jobbet i samme bransje og samme bedrift i 51 år. Det vil si; han har hatt flere ulike arbeidsgivere, men aldri skiftet jobb selv.

Bedriftene han har jobbet i er blitt oppkjøpt. Siste oppkjøp kom for temmelig nøyaktig 10år siden, da Tveit Regnskap ble den nye arbeidsgiveren.

Les hva Haugesunds Avis skrev:

Larsen er glad i fotball, og det er litt stas at det er den gamle FKH-kjempen Trygve Nygård, som skal overta jobben hans.

Nå skal pensjonisten , som aldri har hatt serftifikat, roe ned litt og tilpasse seg en ny tilværelse.

Arbeidsledig blir han likevel ikke; som tidligere fotballformann i Kopervik Idrettslag kommer han til å holde tett kontakt med kompisene i oldermannslauget i klubben...