Sterk kvinnekvote i Styrestallen

31.01.2011
Nærmere 50 personer har meldt seg på til første kurskveld i Styrestall Haugalandet. Det er en oppslutning HN-direktør Egil Severeide er svært godt fornøyd med.

-Veldig gledelig at så mange vil være med. Her er folk fra hele regionen og kvinneandelen er på nærmere 50 prosent.

Torhild Widvey skal være kursholder, mens Geir Worum, Bjarne Hareide og Martha Kold Bakkevig skal delta i en debatt ledet av HN-direktør Egil Severeide.

I alt er det rundt 60 personer registrert i styrestallen, og alle er hjertelig velkomne til denne kurskvelden, der en gjennomgang av styrets viktigste oppgaver er tema. Rollefordeling i styret, strategiprosesser, mål og visjoner er blant deltemaene som den tidligere olje- og energiministeren og erfarne styrerepresentanten skal ta for seg.

Kurset avholder i Haugaland Krafts lokaler og representanter fra bedrifter og personer som p.t. ikke er medlem i Styrestall Haugalandet er også velkomne. Kurset varer fra kl. 18 til ca. 21.

Påmelding her: https://rrsenter.wufoo.com/forms/styrestallstyrekurs/

Handelsbanken er hovedsponsor for Styrestall Haugalandet og Kvinnovasjon er samarbeidspartner.