Trangt om plassen på MF-dagen

28.09.2015
MF-dagen samlet stinn brakke i Edda 5. De fikk mange gode råd om hvor markedskronene bør plasseres.
Nær 200 forventningsfulle haugalendinger brukte fredag 25. september til å lære mer om content marketing, synlighet i markedet, fornuftig bruk av markedskroner  og lokale helter med digital vri. Næringsforeningens fagdag for markedsførere samlet fullt hus for andre året på rad, og et knippe toppnavn i bransjen var hentet til Haugesund for å inspirere og lære fra seg. Midt i dette kobbelet av nasjonale celebriteter; Lillian Medby fra Appex som gav gode tips om hvordan du kan gjøre hjemmesiden din mer attraktiv og dro fram lokale bedrifter som har gjort gode grep på det digitale marked.

-Forenkling, forenkling, forenkling, var Medbys hovedbudskap.

HNs arrangementsansvarlige, Bernt Jæger, var godt fornøyd med årets MF-dag, og ser fram til å analysere tilbakemeldingene som deltakerne nå skal gi gjennom utsendte evalueringsskjema.

-Det er tydelig at dette er et arrangement som appellerer til folk, fordi det skjer så mye spennende så raskt i denne bransjen. Her trenger du påfyll for å være oppdatert, sier Jæger.

Her kan du se bildene fra #MFdagen

Appex var Næringsforeningens hovedsamarbeidspartner ved dette arrangementet, og etter selve konferansen inviterte selskapet deltakerne til mingling og matservering i et oppsatt telt utenfor Edda.

Under:

Tre av foredragsholderne samlet på et brett: Fra venstre Petter Gulli (DDB Oslo), Sindre Holme, (Starcom), og Njål Berge (Los & Co)