Treffer kundene på ONS 2016

03.06.2016
En rekke selskaper fra Haugalandet deltar på ONS 2016. Blant dem er Marine Aluminium og Gassco, som begge er klare på hvorfor det er viktig å være der.
I følge en pressemelding fra ONS, er både Gassco og Marine Aluminium er klare på hvorfor det er viktig å være tilstede på ONS: Kundene er der.

ONS er en av verdens ledende møteplasser for energibransjen og arrangeres annen hvert år i Stavanger. I 2014 hadde ONS 1300 utstillere og 90 000 besøkende. Administrerende direktør i Marine Aluminium, Jan Johansen, mener ONS er vel verd pengene, ettersom store deler av selskapets kundegruppe er samlet på utstillingen. -ONS er en av verdens fremste og viktigste messer å delta på. Sammenlignet med konkurrenede messer, er ONS dyktig på å tiltrekke seg oljeselskapene som er avgjørende for at det ikke skal bli en ren leverandørmesse. Det er jo oljeselskapene som bruker produktene vi selger, og som setter kritterier og spesifikasjoner, sier han

Gassco har deltatt på ONS hvert år siden selskapet ble etablert i 2002, og vant pris for beste stand, større enn 50 kvm, under ONS 2014. Spesialkonsulent ODD Mangor Einarsen, ønsker at standen deres på ONS skal fungere som en møteplass, hvor de kan komme i kontakt med folk, og fortelle dem om Gassco og norsk gassvirksomhet. - På ONS møter vi hele målgruppen vår, og får vist oss frem for bransjen og markedsført Gssco på en effektiv måte sier Einarsen.

Les også:

Søker bedrifter til ONS 2016