Inviterte 250 på fest!

01.10.2018
Assist feiret 4-års jubileum med artister som løftet stemningen i taket…
Assists lokaler i Karmsundgaten 208 var fullpakket fredag kveld;  Bedriften hadde nemlig invitert både kunder og forbindelser til feiring av bedriftens 4 års dag.  For uten servering av mat og drikke fikk publikum oppleve Nicoline, kjent fra MGP, The Voice og Sjernekamp med band, som høstet stor jubel og applaus fra publikum.

-Jeg har stor tro å skape 250 gode ambassadører for oss via denne festen, som vi gjør en gang i årets, sier daglig leder i Assist, James Person. Etter min mening er dette business to business markedsføring på sitt beste, og «jungeltelegrafen» jobber også for oss i en by på denne størrelsen. De ansatte synes også at dette er akkurat like kjekt som våre gjester, og da har vi lykkes godt, sier en fornøyd Persson.

Assist Haugesund AS ble etablert i Haugesund sensommeren 2014 og selger Canon og Kyocera printere, multi- funksjonsmaskiner, display mm. Estimert omsetning i 2018 er ca. kr 40 mill og  bedriften har 11 ansatte.

Les også:

Assist i medvind med lokalt fokus

Assist overtar Canon Haugesund